Onze retourvoorwaarden
Recht van teruggave
De klant kan enkel de goederen teruggeven indien de verpakkingen niet werden geopend. De reeds geopende goederen kunnen niet worden teruggenomen. De vraag tot teruggave moet schriftelijk worden meegedeeld.
Retourvoorwaarden
Als u niet-geopende artikelen retourneert, gebeurt dit op kosten van de koper. De eventuele kosten voor de terugname zijn ten laste van de koper.
Retourneren in verband met een klacht
Wij behandelen producten en bestellingen met de grootste zorg. Toch kan er wel eens iets misgaan: een verkeerd artikel dat per ongeluk verzonden is, een bestelling die tijdens de verzending beschadigd geraakt is, enz.
Eventuele klachten dienen ons zo snel mogelijk en uiterlijk binnen de 5 werkdagen na ontvangst artikelen per aangetekende brief gemeld te worden. Neem vóór de terugzending contact met ons op want de klacht moet duidelijk zichtbaar en kenbaar worden gemaakt. Bij een gegronde klacht kunt u het artikel gratis terugsturen. Heeft u een eventuele klacht te laat ingediend, dan zijn wij gerechtigd alle kosten voor de reparatie of vervanging, inclusief administratie- en verzendingskosten, in rekening te brengen.
Opmerkingen
Bij eventuele betwistingen is alleen de handelsrechtbank van ons rechtsgebied bevoegd.